Iedere dag opnieuw zetten we alles op alles om u de beste service en producten te bieden. Elke klant is uniek en heeft eigen verwachtingen. En bankieren is mensenwerk. Het kan wel eens gebeuren dat de zaken anders verlopen dan u ze in gedachten had.
Bent u niet tevreden? Vertel het ons gerust. Want elke opmerking is voor ons van belang. We analyseren ze grondig, om eruit te leren en onze producten en diensten te verbeteren.
Bij wie kunt u terecht?
Lees meerUw vertrouwde contactpersoon kent u het best en maakt graag tijd vrij om naar u te luisteren en naar een oplossing te zoeken.
Komt u er na een gesprek niet uit?
Contacteer onze dienst Klachtenbeheer
Om wettelijke redenen en om de kwaliteit van de dienstverlening na te gaan, kunnen telefonische gesprekken worden opgenomen.
Meer informatie over uw privacy vindt u op belfius.be/privacycharter.
Lees meer
U bent niet tevreden over de oplossing van onze dienst Klachtenbeheer? Dan kunt u met uw klacht bij onze Negotiator terecht.
Om wettelijke redenen en om de kwaliteit van de dienstverlening na te gaan, kunnen telefonische gesprekken worden opgenomen.
Meer informatie over uw privacy op belfius.be/privacycharter.
Lees meer
Bent u niet akkoord met de oplossing die Belfius u finaal biedt? Dan kan u een beroep doen op: