Leverde het gesprek met uw vertrouwde contactpersoon geen oplossing op? Of bent u nog geen klant? Doe dan gerust een beroep op onze dienst Klachtenbeheer.
Online | het contactformulier . |
complaints@belfius.be . | |
Telefonisch | +32 2 222 12 02
Ma-vrij: 8 uur – 22 uur Za: 9 uur – 17 uur . |
Brief | Belfius Bank
Dienst Klachtenbeheer (Collinummer 7908) Karel Rogierplein 11 1210 Brussel . |
Goed om te weten
We onderzoeken uw klacht grondig en objectief, zodat we tot een oplossing kunnen komen. Hierbij doen we een beroep op de ervaring en kennis van onze medewerkers in de verschillende bancaire domeinen.
Dit gebeurt strikt neutraal, want de dienst Klachtenbeheer werkt onafhankelijk van de afdelingen die de producten en diensten van Belfius ontwikkelen, commercialiseren (marketing), verdelen (de kantoren) en beheren. Bovendien zijn we gebonden aan onze discretieplicht.
Volgende stap: Negotiator
Niet tevreden met het antwoord van de dienst Klachtenbeheer? Laat het ons weten. Uw dossier gaat vervolgens naar de Negotiator.
De Negotiator bemiddelt neutraal en onafhankelijk tussen u en Belfius, om zo tot een oplossing te komen die rekening houdt met ieders belangen en argumenten.