Gaat u niet akkoord met de finale oplossing van Belfius of de Negotiator? Dan kan u schriftelijk een beroep doen op:
Ombudsfin: de federale ombudsdienst voor geschillen in de financiële sector
Ombudsdienst van de Verzekeringen: de federale ombudsdienst voor verzekeringsgeschillen
Beide onafhankelijke diensten zoeken samen met u en met de bank of verzekeringsmaatschappij een oplossing die voor alle partijen past.
Tip: u richt zich best eerst tot de dienst Klachtenbeheer, want Ombudsfin en Ombudsdienst der Verzekeringen raadplegen hen altijd vooraleer ze uw dossier behandelen
Website | www.ombudsman.be . |
Brief | Ombudsman
North Gate II Koning Albert II-laan 8 bus 2 1000 Brussel . |
ombudsman@ombudsfin.be . | |
Telefoon | +32 2 545 77 70
. |
Website | www.ombudsman-insurance.be . |
Brief | Ombudsman van de Verzekeringen
de Meeûssquare 35 1000 Brussel . |
info@ombudsman-insurance.be . | |
Telefoon | +32 2 547 58 71
. |