.

Stap 3 - Meer info


Voldoet de oplossing van de dienst Klachtenbeheer niet aan uw verwachtingen, dan kan u bij de Negotiator met uw schriftelijke klacht terecht. Onze Negotiator behandelt uw klacht in beroep, om zo tot een redelijke oplossing te komen, die rekening houdt met de standpunten van alle partijen.

Verschillende stappen

  • Hoe de negotiator contacteren?

    Onlinehet contactformulier
    .
    BriefBelfius Bank
    Benjamin Van den Eynde (Collinummer 7913)
    Karel Rogierplein 11
    1210 Brussel
    .
    E-Mailnegotiation@belfius.be
    .
  • Concreet


    • De Negotiator bemiddelt neutraal en onafhankelijk tussen u en Belfius, rekening houdend met de belangen en argumenten van beide partijen.
    • In overleg met uw dossierbeheerder start de Negotiator een nieuw onderzoek op. Daarnaast zal de Negotiator zich ook informeren bij alle betrokken interne diensten, uw Belfius-kantoor en elke andere persoon die uw zaak verder kan toelichten. Duurt dit onderzoek langer dan voorzien, dan wordt u hiervan op de hoogte gebracht.
    • Na het onderzoek neemt de Negotiator een standpunt in, dat rekening houdt met alle partijen, het resultaat van het onderzoek en met alle relevante argumenten.

Volgende stap: Ombudsfin

Gaat u niet akkoord met de finale oplossing van Belfius of de Negotiator? Dan kan u schriftelijk een beroep doen op: ;

  • Ombudsfin: de federale ombudsdienst voor financiële diensten
  • Ombudsdienst van de Verzekeringen: de federale ombudsdienst voor verzekeringsgeschillen

Tip: u richt zich best eerst tot de dienst Klachtenbeheer, want Ombudsfin verwijst u sowieso altijd eerst naar Belfius