MMI Banner Holidays

FR   EN   DE



Geen toegang tot één van deze diensten, een vraag of probleem?

faq


   Aarzel niet om Belfius Servicing Contact
   te bellen op het nummer 02 222 87 20.
   Onze collega's helpen u graag verder.


Onze betaaloplossingen zijn altijd beschikbaar, zelfs tijdens de feestdagen


De feestdagen staan voor de deur en daar wil u natuurlijk volop van genieten. Maar sommige handtekeningen of betaalopdrachten volgen niet noodzakelijk dezelfde kalender en moeten worden uitgevoerd wanneer u er niet bent... Maar, geen nood! Onze oplossingen zijn er om u te helpen, zodat u van een welverdiende break kan genieten.

BelfiusWeb

Uw superbeveiligd platform is overal beschikbaar, 24/7 en altijd in real time. Neem enkel steeds uw kaart en kaartlezer mee naar uw bestemming. Zo kan u zich overal vanaf eendere welke computer inloggen.
BelfiusWeb App

Met uw app kan u eenvoudig vanop afstand betaalopdrachten raadplegen en ze met uw smartphone of tablet ondertekenen.
  • Als BelfiusWeb-gebruiker hebt u automatisch toegang. Zorg ervoor dat u de app vóór uw vertrek geactiveerd hebt.
  • Let op: hebt u de BelfiusWeb App gedurende 3 maanden niet meer gebruikt, dan wordt om veiligheidsredenen uw toegang gedeactiveerd. De app opnieuw activeren kan heel makkelijk. Ga hiervoor op uw computer naar BelfiusWeb via Diensten> BelfiusWeb App. Klik vervolgens op de 3 puntjes rechts van het toestel en selecteer 'Activeren' om uw app opnieuw veilig te kunnen gebruiken.
Geef aan een collega een tijdelijke volmacht voor uw betalingen

Naast deze oplossingen kan u ook een tijdelijke volmacht voor uw betalingen geven. Vraag aan uw Master User om het nodige te doen of bezorg uw Servicing Officer het adres en een recto-versokopie van de e-ID van deze persoon, om snel de juiste documenten op te stellen.