Smarty is een 24/7 beschikbaar, perfect beveiligd digitaal platform waarmee u volledig online aanvraagdocumenten van allerlei types in één enkele verrichting kan invullen en ondertekenen. Een efficiënte hulp bij het beheer en de verdere opvolging ervan!
Hoe starten met Smarty?
.
Smarty is heel gebruiksvriendelijk.
Deze video beschrijft in enkele minuten de stappen
die u moet volgen om uw digitale
aanvragen in te dienen.
Belfius werkt permanent aan de verdere ontwikkeling van Smarty. Deze lijst kan dus worden bijgewerkt.
Hoe werkt Smarty?
Heel simpel, in enkele stappen:
Registreer uw entiteit en de Smarty-gebruikers.
Dien uw aanvraag in. Een scherm stelt u een aantal mogelijkheden voor, kies de optie die u interesseert en volg de instructies.
Eenmaal uw aanvraag is ingediend, kan u terugkeren naar het aanvraagkeuzescherm en - op dezelfde manier en zoveel keer u wil - een nieuwe aanvraag indienen. In dit stadium kan u nog altijd wijzigen.
Teken nu alle aanvragen manueel of digitaal met uw elektronische identiteitskaart.
Voor uw comfort stellen sommige schermen u nuttige info en tips voor, om u wegwijs te maken en om moeilijkheden te vermijden. Het lezen waard!
Hoe inloggen in Smarty?
Er zijn 2 manieren om in Smarty in te loggen:
ofwel vanuit BelfiusWeb, via het menu ‘Externe toepassingen en links’
ofwel vanop de homepage van Belfius.be, via het menu ‘Nuttige links’ rechts onderaan uw scherm
We zijn er om u te helpen
Neem gerust contact op met uw Servicing Officer, die u graag een antwoord op al uw vragen geeft, zodat u de mogelijkheden van Smarty optimaal benut.